Seraymesut Kızlar şimdi yeni bir test aldım yarın sabah mı yapmalıyım yoksa pazar günü mü yapmalıyım pazar günü tam 10 gün oluyor
Seraymesut Gmzle pazar günü yapcam çıkmazsa yapacak bişi yok pazar günü yapcam çıkarsa pazartesi günü sağlık ocağına gidicem
Seraymesut Gmzle belirti arayın bence bende hiç belirti olmadan öğrenmiştim ilk oğlumu 3 hamilelik geçirdim ilki düşük 2 ncı ölü doğum 3 ncü sağlıkla aldım bu oğlumu ovulasyon testi ile ogrendim
kedili1anne Ben akşam yapmıştım testi pozitif çıkmıştı Bence 10 gün uzun bir süre Önemli olan idrarınızın yoğun olması 1-2 saat sıvı tüketmeyin yapın testi Meraktan duramazdım ben
EceEgemen kedili1anne sanırım ilişki sonrası 10. Gün, 10 gün gecikmeye beklemeye bile gerek yok anında çıkar varsa.