okuyananneeeee 23 hafta da bebişler kaç gram , benim suyum az olduğu için doktor gelişme geriliği olabilir dedi aşırı evham yaptım henüz kilo almadım ama ilk gebeliğim de gelişme geriliği vardı neler yapabilirim
Melek38_ okuyananneeeee ben geçen hafta cuma ayrıntılı 530 gr çıktı.(22hafta) Haftasına göre normal kilolu bile sayılır ama cihaz bu tam sayı vermez tabii. Muz ve çig kuruyemişler,kefir tüketin. Su içinde havuç veya havuç suyu tavsiye ediliyor diye duymuştum. İnşallah sıkıntınız son bulur 🤍
okuyananneeeee Melek38_ bende 22 de gittiğim de 536 gram çıktı ama son haftalarda oluyor genelde gelişmesi başta ne kadar alırsa o kadar iyi erken doğum riskin de kilo önemli 🥲
Kevser-96 23+5im hemde çalışıyorum bende sadece 2 kilo aldım kendim en son 2 hafta önce detaylı ultrasonda 670 falandi. Stres yapmana gerek yok ben meyve tüketiyorum cok kuruyemis tuketmiyorum ama her sabah sütünü mutlaka ic❤️
okuyananneeeee Kevser-96 süt ve süt ürünleri de tüketemiyorum süt alerjim var 🥲 Et de yiyemiyorum mide bulantım oluyor O yüzden tedirginim