Edadiyebirisi krem olarak değil de yağ olarak çok önerdiler bana bio oil den ben baya memnun kaldım ikiz gebeliğim hiç daha çatlak değil çizik bile olmadı bir de nivea yeni çıkardığı bir çatlak yağı var onu da çok kişi öneriyor bir incele istersen ama ben bio oil den çok memnun kaldım cildiniz nasıl bilmiyorum ama beni uzun süre nemli idare ediyor o yüzden ben akşamdan akşama sürüyorum.