Brgmde 37 den sonra azalması normalmi aranızda azalan oldumu 36 da herşey normaldi 37 de gelişim yavaşlamş sıvısı azalmış denildi Nst çekti sancı cıkmadı eve gönderdi Bebeğn beslenmesi iyi dedi ama bide mesela anlamadım
Sevgikelebegi777 Hacerc merhaba son durumunuz endir ? Biz de 37 yiz sıvı azalmış Sezeryan dedi moralim bozuldu . Neden hemen Sezeryan dedi yani