nurcakir58 ben yaptırdım 22.haftadasin Sonuc bir aya çıkıyor allahtan gelen bişey olsa da fakat zaten eğer aldıracaksan da 25.haftaya kadar süren var. Ben sırf bileyim ne olduğunu bir ay beklemek 5ay için içini yiyerek beklemekten daha iyidir dedim istemeye istemeye yaptrdim. Üçlü test sonucuna ek bir de ultrason bulgusu vardı çünkü ne olduğunu saptayamadilar midenin yanında bir baloncuk vardı belli sürelerle gözüküp gidiyordu. Çok üzüldüm çok ağladım ama biliyorum ki şuan tek çarem dua. Allah'tan geliyor Allah taşıyamayacağimiz yükü vermez.