Miyosss benim servikal kısalığım yok sadece 1 cm açıklık var ve sancım var nst de çıkıyor zaten açıklığım olmadan önce yatmamı istemişlerdi yatmadım ertesi gün aciklik olmuş Kırşehirde yaşıyorum ben ne olur ne olmaz beni Ankara’ya sevk ettiler oraya gittim orası yatırmadi ama serum verdiler gönderdiler baya kötü bir gündü