Mel-da3 https://share.icloud.com/photos/0ccjI0pgCvRzzHDcrHlUd74_Q Kızlar merhaba özel hastaneye gittim bugun. Ultrasondan keseyi göremedik aşağıdan baktı zorla bu görseli görebildi. Yüksek ihtimal kese bu dedi cumartesi için çağırdı net görebilmek adına. Sizce kese midir bu? Gecen perşembe beta 57di. Sonrasında baktırmadım
Songulblt Mel-da3 geçen hafta betan57 geldıyse daha çok küçük canım belli bı degerın üstünde görünüyo benim 137 su karından gorunmedı yarın gidicem Inşallah
Ferik Adetten 3 gün önce hamile olduğumu testle öğrendim 4+3 de kesemi göremedi alttan baktı aynı böyle göründü tam kese olamamış bi oluşum ve dedi şimdi6+2 olduk bile içini ferah tut 💕
Songulblt Mel-da3 benım ki çok küçük canım daha geçen cuma kanda 137 çıktı ondan önce muayene olmuştum alttan bakmadı ama yarın tekrar gidicem haftaya gel demişti doktor keseyi görürüz diye
Mel-da3 Songulblt inşallah görürsün🙏🏻 benimde gecen cuma 57idi sonrasında baktırmadım. Ama bugun göremedik bakalım hayırlısı olsun
dunyamyavrularim12 Mel-da3 tabikide şuan çok erken ben 7 hafta da gittim 8 de kalp atışlarını duydum ama küçücük bişeydi ya 🥰