Merhabalar bugün 34 haftaya girdik ve kontrolumuz vardı ve kızım halaaaa oturuyor, keyfi baya yerinde 😂. Kafası midemin hemen altında ve tabiki kendini göstermedi. Doktorum 37.ci haftaya kadar zamanı var dedi, nasıl döndürebilirim? Yani yürüyüş ve bol su içme harici ?