Gozdens Kizlar bisey anlamadim kan verdim bu gun doktor basindan savdi ama e nabizdan baktim <2.30 nedir gebwlik var mi yukselir mi bu degerle hamile oldugunu ogrenen var mi adetim 3gun gecikti nllur bi bilgi verin
TugceOrak Gozdens bu değere göre gebelik yok maalesef. 3 gün gecikmeyle kanda çıkması gerekirdi. Geç döllenme ihtimali var ama siz o ihtimale çok fazla umutlanmayın. Bir kaç gün daha gecikirse regliniz tekrar kan tahlili yaptırın