tubavarlikk Böyle bişey yaşayanınız varmı 😭 düşmüyo ateşim doktor ilaç verdi ama 3 4 güne etki eder dedi . Crp 50, daha yeni sezaryen oldun normal dedi ama ateş benim moralimi çok bozuyor uyuyamıyorum 😭benim gibi bi süreç yaşayanınız oldumu