beysenyil Allah razı olsun dün gece az kalsın sezaryene alıyordu özel hastane ama eşim engel oldu birde devlete gidelim dedi devlet son çare alır çünkü sezaryene , işte şuanda devlet ciğer geliştirici iğne yaptı düzene sokmaya çalışıyor İnşallah Sağlıkla gelir bebeğim şuan çok erken 1 ay daha bekleyebilseydik zaten 37 de alırız demişlerdi inşallah bekleyebiliriz 🤲🏻 Allah yardımcımız olsun canım