Akseec göz yanılmasımı bilmiyorum ama sanki yeri belli gibi kan versene canım böyle beklemek daha zor ben veririm heralde yarın ona göre umudumu keserim bu şekildede acabada kalyor insan işalalh hamilesindir canım sende problem varmı bende amh sorunlu biraz ondan olmuyor sanırım tüp bebekte malum çok pahalı ne yaapcağım şaşırdım valla her ay ayrı bir psikoloji artk keyif almıyorum hiç bir şeyden rahim filmi cektircem işte bi ihtimal tüpler tıkalımı o da ayrı bir psikoloji artk kaldıramıyorum doktora cocuk olmuyor diye gitmeyi böyle giderse evligimdede sorunlar yaşyacagm gibi eşim nasip diyor ama ben sürekli bu konuyu konuşuyorum,😌oda artk kızıyor ay bi konuşasım varmış kusura bakma uzun oldu galiba🤭🌼