25 haftalık hamileyim. Mantar enfeksiyonum var. Bu yüzden hep sarı yeşil akıntı gelirdi. Bugün sabah uyandığımdan beri çamaşırımda kahverengi akıntı geliyor. Peçeteyi sürüyorum kahverengi akıntı, normalde sarı gelir. Bide uyandığımda karnımın altı çok ağrıyordu bu özel bölgeyle karın ortası. Son zamanlarda arada ağrıyordu orası. Sizce bu akıntı nedir?