Arkadaşlar gebeliğimi öğrendiğimden beri sürekli lekelenme sorunum var 18. Haftaya girdik şükür ama ben haftalardır fitil ve iğne kullanıyorum aktif veya durmuş bir kanama alanı yok stres yapmıyorum ağır iş yapmıyorum sürekli istirahat halindeyim ama artık lavaboya tedirgin gitmekten yoruldum. Gebeliği bu şekilde olan var mı neler yaptınız