Hamide_00 Allahını izniyle bir 44 gün sonra kullanıcam çok övüldü ya benim komşumun bebeği sadece sallanarak uyuyordu ayakları ağrıyordu hep kadının bende otomatik aldım baya kaliteli bir ürün ses sistemi falan da güzel özellikle güneşli nisan günlerinde korumalığını kapatıp balkonda d vitamini alırız kızımla diye düşünüyorum