Kadın doğum ve çocuk hastanesinde sezaryen olacağım , eşler sadece ziyaretçi saatlerinde gelebiliyormuş gibi şeyler okudum hastaneden de bilgi edineceğim fakat önce burda sormak istedim öyle mi gerçekten ? Üni hastanesinde doğum yapanlar bilgi verebilir mi ?