ElifMasalll Arkadaşlar merhaba kadın doğum doktoruna muayene olmak için bebek düşünüyorsak adetli mi olmak gerek doktora ilk gidisimizde
Minikturtageliyor ElifMasalll İlk muayene için normal gidilmeli. Sonrasında doktor regl olduğunuzda gelin diyor zaten ☺️
Edizhr ElifMasalll adetinin 3. Günü git canım çünkü ben gittiğim de adetinin 3. Günü gel diyodu aç karnına
Gmoli ElifMasalll eğer hiç gitmediyseniz adetinizin 2. Veya 3. Günü hormon testi verin sonuçlarla adetiniz bitsin kontrole gidin
Gmoli ElifMasalll doktor çünkü hormon testi mutlaka istiyor en azından elinizde direkt olur diğer adeti beklemezsiniz sağlık ocağında verebilirsiniz kanı