Merhaba kızlar benim 8 ocakta kürtajı oldum kontrole gitmiştim 10+3 günlük iken ama çok zor bir durumla karşılaştım bebeğin kalp atışı durmuş 7 haftalıken ama ben bir ay sonra kontrol e gittiğimde öğrendim ve bebek ölmesine rağmen kese buyumeye devam etmis ve benim hiçbir sikayetim olmadi bir gün sonra hastane ye yatış yapıp düşmesini bekledik ilaçlarla sanciyla ve düştü ama icerde parca düşmedi sonra vakum kürtaj yaptilar ve tam 30 gün sonra adet oldum ama 3 gün sürdü sadece sizce normalmi ve doktora patoloji sonucu almaya gitik ve sağlıksız bir bebek mis öyle söyledi ve bize 1 adet sonrası gebelik düşünebilirsin dedi ama benim içimde korku var gene aynı durum olursa acaba bi pıhtılaşma testi veya gem testi versem olurmu kafam çok karışık böyle başına gelipte sonrası nsa sağlıklı gebelik geçiren oldumu bu benim ikinci gebeligimdi ve 1 tane çocuğum var Allaha şükür sağlıklı neden böyle biseg oldu bilmiyorum bana yardımcı olurmusuniz kızlar🫶🥹🥹🥹