Bugün doktora gittim son adet tarihine göre 5+2 gebeyim kese gözüktü 5ml fln diye kndi arasında iki doktor vardı odada konuştu sonra kese sağlıklimi nerden biliyon kanına baktın mı dedi diğer doktor daha önce bakılmış dedi yine alin 10 gün sonra gelsin dediler sizce bir sorun varmıdır