Tufinbariss evet canım şuan 39 gün var daha ben kepez devlete gidiyorum ordaki doktor dan memnunum ama oda durumu ve hastanenin durumundan dolayı biraz tereddutteym tek kişilik oda olsun istiyorum bide. Allah hayırlısı yla kurtarsın canım sağlıkla al kucağına çok sevinirim bilgi verirsen. Sen sezeryan mi olacaksın yoksa normal mi olacak