Ben de biraz sizin gibiyim galiba 🙆🏻♀️ Ama avokadoyu ve kuruyemişleri sevdiğim için onları normalde de yiyorum. Kırmızı etten nefret ederim, balığı severim ama evde koktuğu için kendim yapamıyorum. Bu yüzden haftada bir dışarıdan balık sipariş ediyorum. Et konusunda da birkaç hafta önce zar zor köfte yiyerek rutin oluşturmaya başladım. Tavuk yerim ama günümüzde tavuklar artık yarardan çok zarar getiriyor sanırım. Bu arada kahvaltıda ben de domates ve salatalık çok severdim ama mevsiminde olmadığımız için artık çok fazla tüketmeme kararı aldım, onlar yerine artık başka şeyler yemeye çalışıyorum. Genelde düzensiz beslendiğimi düşünüp kendimi üzüyorum ama elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum son zamanlarda