16+5 haftalık hamileyim bugün devlet hastanesine kontrole gittim. Amniyon sıvısında 8-9 cm azalma varmış. Bebeğim böbreğin de genişleme olabilir vs diyip korkuttular beni. Perinatolojiye yönlendirdiler. Hastaneden çıkınca özeldeki doktoruma yazdım yarın gel bakalım dedi. Başına gelen var mı?