Lyla65 Merhaba 38+5 sancım var geceden beri azar azar az önce muayene oldum doğum başlamış sabaha kalmaz dedi doktorum. Hastane yakın eve döndüm şimdi bekleyeceğiz artık. Çok heyecanlıyım ve sürekli açım 🙂
Lyla65 Zeno karnımda ve belimde geçmeyen adet sancısı gibi sancı var. Gece de oldu şimdi de var. Sıcak duş aldım geçmedi. Zaten bebeğin suyu azdı ve doktor gününü doldurmadan gelebilir demişti. Sancılar henüz dayanılmaz değil ve git gel yapıyor suni vermeyeceğim şimdi doğal sürecini takip edelim dedi.
Zeno Lyla65 bebeğin hareketleri nasl şimdi iyi mi hareketleri yoksa azalma var mı bide nişan gördünüz mü çünkü bazıları nişan görmeden doğum oluyor
Lyla65 Zeno benim ilk doğumumda da nişan gelmedi şuanda da hala yok. Su da gelmedi. Bebeğin hareketleri iyi hissediyorum
Hdyhdy Lyla65 Analı babalı büyüsün inşallah, doğum nasıl geçti acaba? Benim de ilk doğumum normal düşünüyorum çok acı verici mi , dikisleriniz var miydi ve dikerken kesi atarken hissettiniz mi acaba , ben korkuyorum da biraz ☺️
Glbhr-Dgn1 Gözünüz aydın olsun inşallah rabbim sağlıkla huzurla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲♥️ pozitif bir doğum hikayesi geliyor inşallah ❣️