duyguu11 Çoğu kişi şimdiden alıyor ama çocuğun gelişimine göre almak mantıklı değil mi? 3-6 aya kadar alıyım sonra gelişimine göre alayım diyorum . Ya da şimdiden alıp aradan çıkarayım mı? Siz nasıl yaptınız?
deletedmom43191 duyguu11 şimdi al bence yenidogan kiyafetlerini bebek en fazla 2 3 kere giyiyor sonra hemen 3 6 geciliyo
mcansu duyguu11 ilk gebeliğimde hevesle çok beğendiğim bişi olduğunda almıştım ama öyle giyeceği her şeyi almadım ihtiyaç oldukça ay ay yaptım kıyafet alışverişini sonra büyüdükçe yılda 2-3 kez mevsimsel toplu yapmaya başladım ekstra ihtiyaç olursa alıyorum Mart başı ikinci doğumum olacak 3 aya kadar aldım toplu 3-6 bile emin olup alamadım yaşadığımız şehre yeni geldik havasını suyunu bilmiyorum birde erken doğum durumum da vardı dedim ihtiyaç oldukça alırız
duyguu11 mrp2023 indirimden almak mantıklı tabii ama özel olarak 6-9 ay alışveriş yapmak mantıklı değil gibi
duyguu11 deletedmom43191 3-6 ay aldım da 6-9 da mevsim değişiyor bebeğim minyon olabilir aldıklarım büyük olur diye korkuyorum
Parilti007 Ben 3-5 tane aldım çıkamazsam alır giydirir bakarım eğer olursa sipariş veririm diye. İkizler, kendim çıkıp da alışveriş yapabileceğimi düşünmüyorum doğumdan sonra😅 ileriki aylar için ufak tefek şeyleri alıp koydum yani
mrp2023 duyguu11 herşeye o kadar zam geliyorki bulmuşken alınabilir zaten illaki bebeğin gelişimine ve eksiklerine göre yine alışveriş yapılır
duyguu11 mcansu evet şimdiden zıbın vs almayım diyorum ben de çok beğendiğim indirimde gezmelik şeyler olunca aldım tabi
zynpknt duyguu11 ben gelişimine göre almayı düşünüyorum hesaplarla çocuk tutmuyor bazen aldıklarımız da mevsimine uygun olmuyor o yüzden 0-3 leri aldım 3-6 bile çoook az aldım
Eceunverkanra duyguu11 Eğer bir seyi cok begendiysem ya da indirimdeyse buyuk aylari almayi tercih ediyorum henuz daha cok bir alisveris yapmadım yaz bebegi olacak yazlik seyler gordukce 1-3aylik alisveris yapacagim daha cok
Neferut duyguu11 gerekmedikçe alınmaması taraftarıyım ben tecrübesizliğimden kısa kollu tişört ve şort aldım bebeğin gelişimini bilmeden şimdi hiçbiri olmuyor büyük de almıştım şimdi olmayan yaza hiç olmaz bence sadece 3-6 alın
Neferut Neferut + zıbın alacaksanız yenidoğan bebeğe 3-6 almayın mesela hep göğsü açık oluyor çocuğun ki benim oğlum 3800 doğdu 0-3 e ağırlık verin bence
Aylaa123 duyguu11 ben hiç yeni doğan almamıstım 3 aylık almıstım ve bir kaç tanede 6-9 almıstım yeni doğduğunda 3 aylıkları giydi suan bebeğim 3 aylık 6-9 yada 9-12 ay giyiyor kalıplarına göre bebeğinizin durumuna göre alın bence stok yapmayın ama bir kaç parça bulundurun