Mrstugrul Çilekten bebek beşiği aldık internet üzerinden. En fazla 30 iş gününde teslim ediliyormuş. Alışveriş yapıp da daha erken ürününü alan var mı? Hiç bir bilgilendirme mesajı ya da kargo takip numarası vs almadım. İnşallah doğumdan önce gelir
ecrintosgeliyor Mrstugrul ben bebek odasını çilekten aldım canım ama internetten değil. 30 gün sonra gelip montaj yaptılar. Çok da memnunum hem güzel hem kullanan arkadaşım çok memnun. Müşteri hizmetlerini ararsan yardımcı olurlar bence
Herseeyinasli Mrstugrul biz mağazadan aldık, 2 gün sonra gelip kurdular 🙄 sanırım en hızlı kurulumu biz yaşamışız 🙈
Mrstugrul ecrintosgeliyor bi arayım bakalım. Bu kadar geç oldugunu bilmiyordum. Memnun olmanıza sevindim bi aksilik yaşamam inşallah bende canım
Gulsum2308 ecrintosgeliyor canım bende çilekten almayı düşünüyorum hangi takımı aldın çok fazla seçenek yoktu ama bende dolabın iç dizaynını falan beğendim
Mrstugrul Mağazadan alsaydık keşke pişman oldum. Ya da mağaza ile iletişime geçsem bi faydası olur mu ki.
ecrintosgeliyor Gulsum2308 ben baby cotton serisini aldım ama dolabını 3 kapaklı olandan tercih ettim geçen ay kuruldu çok güzel oldu 🤭
Gulsum2308 ecrintosgeliyor inanır mısın aynısını baktım canım ve çok beğendim bende 3 kapılıya baktım Memnun musun peki kuruldu mu yerleştirdin mi 🙈🤗
ecrintosgeliyor Gulsum2308 kısım kısım ütüleyip yerleştiriyorum canım https://hizliresim.com/DYYMNv şimdilik bu halde 🤭
Meltembrk ecrintosgeliyor bende mavisini almayi dusunuyorum siz dolabin icindeki sepetleri nereden aldiniz acaba
ecrintosgeliyor Meltembrk benim evde bulunan sepetlerimdi onlar. İçinde mutfak havlularım vardı öyle satılıyordu. Ben içine lastikli bez diktirip süsledim canım