Ceylanaydmr Kızlar yarın 31+5 oluyorum çalışamaz raporu yarın verirler mi yoksa pazartesi mi verirler 32 tam pazara denk geliyor yarın gidicem doktora ama alabilirmiyim bilgisi Olan var mı
zynpknt Ceylanaydmr bence iş günü olmadığı için verir bi sonraki iş günü 32 nin içinde olcaksınız sonuçta
Merve-metin Ceylanaydmr alırsın canım ben 31+4te aldım çalışır raporunu 1-2 günden bişey olmaz 32nin içinde olmuş oluyorsun çünkü
iremd-1798 Ceylanaydmr ben 32+4 de çalışabilir aldım. Sorun olmaz. 32 içinde olacağınız için haftaya alabilirsiniz.😍
Merve-metin Ceylanaydmr farketmez canım yine doktora sorarsın ama 32nin içinde olduğu için yazar diye düşünüyorum