Cucu Bugün kontrole ve kalp atışını dinlemeye gittik fakat kese büyümüş ama bebişim görünmedi haftaya gel dedi sizde de benim gibi bu durumu yaşayan varmı
Tusembektas Cucu benim öyle olmuştu dış gebelik olabilir dedi bir hafta sonra bakarız demişti beta hcg değerim yükseliyordu ama korkma bir hafta sonra gittiğimde herşey yolundaydı 😍
Burcuk Cucu başlarda çok normal herkese aynı oluyor.. meraktan erkenden gidiyoruz hemen olsun istiyoruz
NaimeYilmaz Cucu 8-10 haftaya kdr kese boyu sınıra ulasmazlarsa beklerler zaten ıcın rahat etmıorsa baska bı doktora daha gıdersn genelde 8.haftaya yakın kalp atısı duyuluyor zaten
Nurerdgn Cucu canim 6+4 de bende gittigimde gorunmedi bebek korkma insallah bidaha gittiginde gorursun 8 haftalikken gorduk biz
Ervaablaoluyor Cucu cnm aynen bende 6haftalık 2günlüğüm ve dun ne karından nede vajınadan bebek gorunmedi yolk sac bile gorunmedı😔moralım cok bozuk benım kese 18mm olmus senın kesen kac?
Annesinin1tanesi Cucu canm kalp atışını erken duyanda var geç duyanda var kese gelişimin güzelse inş. Bir sıkntı yoktr benm 5. Haftada kesem de kasılmalar vardı ve i şeklini almştı neredeyse brbrne yapışcak hale gelmiş kesecik progestan la destekledk ben çok kötü bir gün geçirmiştim o gün bağlanmak istememiştim o keseyi gördkten snra ama çok şükür Rabbime 7+1 de kalp atşnı duyduk kesinlkle stresten uzak dur canm herkesin gebeliği aynı olmuyor aynı haftalarda kalp atışı duyulmuyor içini ferah tut doktor sıkntı yok dedyse kötü şeyler düşünme canm Allahın iznyle inş. Kalp atşını duyarsnz Bebişlerimizi sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim❣ 🙏
Ahmedinannesi Cucu evet canım biz de ilk etapta keseyi görmüştük bebiş falan görememiştik,iki hafta sonra kalp atışlarını duyduk,inşallah senin de öyle olur tez vakitte duyarsınız kalp atışlarını💕
ErenBilge Normal bir hafta bebeği görememek için. Usg kalitesi varsa kilo bile görmeyi geciktirebiliyor. Bir sonraki gidişinizde görürsünüz inşallah
Temmuzz Cucu 6 haftalıkken bizde keseyi gördük sadece 7 haftalıkken kalp sesini dinlemiştik şu an içinnormal inşallah birdaha ki gittiğinizde duyarsınız kalp atışlarını🙂
Cucu Temmuzz amin inşaALLAH fakat bebiş ye görünmedi kesede bundan endişe ettim ben ama sagolsun arkadaşlar içimi rahatlattı normalmiş
Temmuzz Cucu için rahat olsun canım olumsuz düşünme ben 15. Haftaya gireceğim annelikten öğrendiğim ilk şey bu endişeler asla bitmiyo alışmaya başla yavaştan😊 12. Haftaya kadar riskli dönem endişesi 12 de ikili test endişesi şimdide bebeğimi hissetmiyorum endişesi var 2 hafta oldu ultrasonda göreli acaba birşey olmuşmudur belirtim yok doktora mı gitsem eşim dalga heçiyor evham kraliçesi oldun diye🙂 böyle böyle kucağımıza alcaz inşallah sağlıcakla🙏🏻😍
Emnmntmhmmt Cucu ben yasadim canim kese var bebek yok denildi satla ultrasonda görünen uyuşmuyo denildi sagliksiz olabilir denildi.bi hafta beklememizlazim denildi 1 hafta sonra gittigimde cok sükür bebegim de olusmustu kalp atisida baslamisti saglikliydida sakin stres yapma ben o bi haftayi zehir ettim kendimede bebegimede agliyodum aklima geldikce ama cok sukur simdi 13+5 olduk hersey yolunda 😊🤗
Cucu Emnmntmhmmt ALLAH sizden razı olsun vallahi içimi rahatlatıyorsunuz ama nebileyim işte içime birkere kurt düştü korktum ama rabbim korktugumuz yere uğratmasın herkesin çocuğunu saglıkla kucağına almayı nasip etsin canım🙏♥
Cucu Temmuzz ay inşaALLAH canım ya vallahi sorma evhamlı olmamak elde değil İnan eşimde bana diyor iyi düşün iyi olsun amin canım inşaALLAH alıcaz kucagımıza hayırlısı olsun ☺☺