newmomm_ ikinci gebeliğimde 20. haftada kısalık nedeniyle acil Serklaj oldum. Ama 28’e kadar zor dayandı. Şu an üçüncü hamileyim doktorum bu yüzden erken attı. 12. Haftada serklaj oldum. Öncekine göre daha rahatım. Şu an 33 haftalığım. Erken atılan dikiş daha faydalı. Çünkü doktorum demişti ki rahim incelenmeden dikmek bizim için daha iyi. Yani 30 haftalardan sonra bence de risk. Kesenin yırtılma ihtimali falan oluyor. Bir de bebek büyüdüğü için istediği kadar dikemeyecek. Buda zaten sizin de pek işinize yaramayacak. Boşuna dikişe girmiş olacaksınız. Zaten az kalmış,sürekli yatın.