Selam kızlar en son 5 Ocak da regli oldum, geçikince çok umutlanmadan da olsa bir test yaptım ikinci çizgi çok ama çok silik çıktı, kaybolur sandım kaybolmadı bekleyip tekrar test yapacağım ama içim içimi yiyor 🥹
1,5 yıldır evliyiz ve 1 yıldır deniyoruz..
https://imgyukle.com/i/Czpbtf