Asug1 DENIZ_55 teşekkür ederim inşallah bi sıkıntı olmaz. Doktor kesede falan sıkıntı yok kenarlarda kanama yok dedi ama ben kahve lekeyi görünce korktum ondan başlayalım dedi
DENIZ_55 Gonca1990 aynen bende ilk gebeligimden ötürü kullanıyorum Rabbım sağ salim kucağımıza almayi nasip etsin inşallah 😊😍
Rmysgndgms Asug1 canım ben ağızdan kullanıyorum hiçbir yan etkisi olmadı herkeste yan etki olacak diye birşey yok
Asug1 Rmysgndgms orası da doğru evet. Doktor bi tane kullan gece yatmadan önce diyince fitil olarak düşündüm bende o an
Bkm Asug1 benimde 8.haftamda ufak bi kanamam olmuştu doktor vajinal al demişti ağızdan alınca bulantı yapar diye uyarmıştı o şekilde atlattık