ymryzc0 ymryzc0 testinizi atar mısınız ben gecikmemin 1.günü testte ilk çıkmayan sonra oluşan aşırı silik bir çizgi ile öğrendimde geç döllenmeydi 23dü betam hatta ovülasyonumda böyle gözüküyordu
Djskdhskso ymryzc0 benimde bugün ikinci gecikme günü sabah ilk idrarla gebelik testi yaptım tek çizgi çıktı halada adet olmadım😞
ymryzc0 G-0156 bu benim 30 dk sonra gözüken hali mesela inanmayıp zaman geçti diye kan vermiştim ve 23 çıkmıştı umutlandırmak vs için demiyorum ama düzenlidir hep reglim mesela böyle sonuç aldım szide her ihtimale karşı bence bi kan verin buda ovülasyon 