Womanmom15 sanrıım beni anlattınız ,iştahım kapalı . Bazen enerjık bazen aşırı halsiz ve moralsız oluyorum.Erken doğum rıskınden dolayı hastane çantası uzun süredır hazır . Doğum ve doğum sonrası durumlar ıcın de kaygılarım yok desem yalan olur☺️Son 38 fakat 15 gün daha ılerlesem bınlerce şükür ❤️🙏