Buse_yalcin Kızlar 37+3 bana iyice aşağı düşmüş gibi geldi sizce öyle mi? Haftaya gelir mi bizim oğlan ?
Buse_yalcin deletedmom43191 fotoğrafta bi değişik çıkıyo ya görenler düşmüş diyo ama yeter artık sabrım kalmadı😂😂😂😂
deletedmom43191 Buse_yalcin 😆😆😆 erkekler geç gelir benim kız doğacak hala bi belirti işaret yok 😒😒 hani kızlar erken gelirdi 😆😆 bende senin gibi sabırsızım
Buse_yalcin deletedmom43191 deme geç gelir diye ya herkes diyo 9 ay 10 günde geliyo hayır istemiyorum 😁😁😁