27 inci haftalarımda aynı teşhis konuldu. Doktorum Progestan başladı.Yürüyüşü bıraktım.4 yaşlarında kızım var kucağıma almayı bıraktım. Sürekli dinlenerek,yatarak,ilaçlarımı düzenli kullanarak,ağır hiçbir iş yapmayarak,fazla ayakta kalmamaya dikkat ederek,çömelmekten bile kaçınarak 36 ıncı haftama geldim çok şükür. Bu süreçte kısalık bi uzadı sonra tekrar dahada kısaldı. 2 hafta önce 15 mmdi mesela 1 hafta sonrada 20 mm e çıktı. Tek avantajım çok şükür açılma olmadı. Asla kafaya takmayın sadece dinlenip bol bol yatın. Geri kalan hiçbişeyi önemsemeyin. Bebeğinizi ve kendinizi düşünün. Bir de çok fazla araştırıp da canınızı sıkmayın çünkü herkesin hikayesi ve süreci birbirinden farklı ilerliyor emin olun. Kalbinizi ferah tutun gününe kadar bekleyecek inşallah bebişiniz ☺️🥰