Lamia99 Kızlar 37.haftadayım ve göbeğim çok çatladı oysa hamileliğim boyunca bir sürü şey kullandım bio oil,Hindistan cevizi yağı bebek yağı ama hiç biri fayda etmedi galiba genetik.çatlaklarım kırmızı doğumdan sonra ne önerirsiniz