2-bebegisteyenanne Merhaba hanımlar ilk hamileliğim de kan tahlilin de şeker im çıkmıştı diyet yapmak zorunda kaldım şimdi ikinciye hamileyim 2. Hamilelikte de şeker çıkar mı bilgisi olan var mı?
Nuranca 2-bebegisteyenanne benim çıktı malesef. İnşallah çıkmaz. Ama ilkini bilidiğimiz için ikincide hamileliği öğrenir öğrenmez diyetisyen + dahiliye (evde şeker ölçümü) takibiyle ilerledik.
deletedmom43191 2-bebegisteyenanne ihtimal var tabiki ilkinde olan belirtilerden anlayabilirsin aslında varmi yokmu
GZzzsss Benim ilkte çıkmıştı 2.de çıktı maalesef ölçüm yapıyorum daha yeni insilün başlayacak olmazsa