Tugcemmmm Avm veya dışarı gezmeye gittiğiniz de nasıl yaptınız 2 bebek arabası mı kullandınız nasıl yapacağım hakkın da bilgim yok 2 bebek arabası da arabaya sıgar mı bilemedim 🤷♀️
UraSsmom Tugcemmmm 2 bebek arabası kullandık bazen de büyüğe avmden aldık bebek arabasını duruma göre. Küçük biraz büyüyünce zaten 2sini tek arabaya oturttum
12betul Tugcemmmm eski büyük bebek arabasından dı arabam tam 2 yaş araları büyüğü ayak konan yere oturtur bebeği de arka tarafına yatırırdım . Tabi büyük küçüğe zarar vermez anlardı durumu . Bi kaç ay sonrasında da kanguru bebek arabası şeklinde yapardık
Edafmo Tugcemmmm benimkilerin arasında 2.5 yaş olacak. ben ufaktan bebek arabasından kurtulmaya çalışıorum büyüğünde. arabamız küçük iki bebek arabası hayatta sığdıramam. zora kalırsam önlü arkalı otururlar ya da birini slinge alırım büyüğü arabada oturur gibi düşünüyorum
deletedmom43191 Tugcemmmm tam 2 yaşında doğdu ikinci bebeğim birini bebek arabasına koydum birisi de yürüyordu zaten öyle gezdim heryerde
Tugcemmmm deletedmom43191 suan 2 yaşında değil 22 aylık ama çok hareketli yanımda keske yürüse her tarafa girip çıkar tam 2 yaşına gelince anlar mı bilemedim inş anlar büyük kızım 8 yaşında hiç böyle değildi ama oğlum çok hareketli 3. De sürpriz oldu hakkım da hayırlısı olsun sağlıkla büyürler inşallah 🙏
Edafmo Tugcemmmm bence en iyisi ya ya sling ya kanguru bende henüz hangisini almam gerektiğine karar veremedim