umuthepvarrrr Merhablar ben muzaffer şengül takipliyim doğum fiyatlarını konuşmadık henüz, sizler hangi doktora gidiyorsunuz ve adanadaki doğum ücretleri hakkında bi bilginiz var mı
Yaseminaylis umuthepvarrrr merhaba muayene ücreti nedir bide çok yoğun randevu alsak bile bekleniyor diyorlar doğrumu
Bsrokn umuthepvarrrr ben kliniğe gidiyorum Halil İbrahim altıncı kendi kliniği var Avrupa hospitalda doğum yaptırıyor en son konuştuğumuzda 24 bin demişti 22 haftaligim bir daha sormadım ne kadar oldu diye ama memnunum doktorumdan 🌹
egenin_annesi_ umuthepvarrrr geçen yıl Kasım ayında sordum doğum ücretini muzaffer şengül için 37 bin dediler bende Altınkoza hastanesinde Haluk ballıda doğum yaptım 20 bin aldı çok memnun kaldım dikişim olsun doğumum olsun bir sıkıntı yaşamadım
igvescarim Bende Güzelyalı Hülya yetişe gidiyorum ama fiyat almadım daha 12 haftalığız daha diye. Burda bende takip edeyim fiyat alanlar yazarsa bizde bilgilenmiş oluruz
Momyy_baby igvescarim hala gidiyor musunuz hülya hanıma memnun musunuz birde öğrendiniz mi doğum ücretini
igvescarim Oyku3005 Özgür bey muayene ücreti ne acaba? Cinsiyeti kaçıncı haftada söylüyor bilginiz var mı
Aycaasenaaa igvescarim ben muayene ücretini bilmiyorum ama 2021 de onda doğum yaptım evdeyken gidince şunları soracağım dediğim bütün soruları ben sormadan o bana hep anlattı zaten o kadar bilgili ve güzel bir doktor onun haricinde dikişlerimde hiçbir sorun yaşamadım bel ağrısı hiçbir zaman çekmedim memnun kaldım estetik dikiş zaten hiç izi bile kalmadı arkadaşımın ki de güya sözde estetikti ama onda iz vardı ben de iz yok mesela arkadaşımın doktoru farklı bir doktor bu arada Özgür bey değil ben Özgür beyden çok memnunum dört yıl olmuş yani gerçekten çok memnun kaldım hastanede de bir gece yattım yani gece doğum yaptım sabahına beni taburcu ettiler güzel odalar konforlu ve temizdi benim dönemde 🙏🏻🌸
Software umuthepvarrrr bende o hastaneye gidiyorum zaten yeni zam gelmedi mi ya yine mi zam yapmışlar
umuthepvarrrr Bsrokn bende muzaffer şengüle gidiyorum bende memnunum ama inşallah uçuk bi fiyat vermez doğuma
Hayal0102 Guzelyalida ne karta acaba bilgisi var mi? Algomedde doğum yapan ya da duyan kimse var mi nasıl ilgi vs
Hayal0102 egenin_annesi_ altinlozayi ben de bugun bir yakınımdan duyup düşünmeye başladım siz memnun kaldınız mi hastaneden Amine diye bir doktor varmış kendisi de ondan cok ilgili diye bahsetti
egenin_annesi_ Hayal0102 aşırı memnun kaldım hastaneden de hemşirelerden de okdr ilgilerdiki yarım saatte bir hemşire gelip nasıl olduğumu soruyordu doktorum hastaneden çıkana kadar da kontrole geldi hatta genel anestezi olmuştum hemşirelere baya bi saydırmışım anesteziyi yapan kişiye de saydırmışım devlet olsaydı Ciddden böyle katlanmazdı ama sanırlardı anlayışları çok hoşuma gitti🤍