Ozgur201_ Merhaba kızlar. 30 haftamda idrar tahlilimde protein kaçağı max 20 olması gerekirken 43 çıktı. Bazıları et yumurta yemelisin diyor bazıları yeme diyor. Ne yapayım ben🥲 protein kaçağı olanlar nasıl beslenip fayda gördünüz?