Alp2108ask aynı şeyi yaşadım ilk gebeliğimde bir hafta ölü gibi yattım koltuğa yapıştım resmen kalkıp su bile içmedim herşeyi eşimden bekledim. Sonra bir gün enerji geldi eltimleri kahveye çağırdım kahve içtik bir saat sonra kanamam oldu acil sezaryen doğuma gittim 🤭