Merhaba kızlar gece post açmıştım, sabah hastaneye gittim ateşim 38di
Serum parol taktılar tekrar çıktı tekrar serum ve su içindeydim, crp 50 çıktı, bu durumu yaşayan varmı lütfen cevap verin, şuan 37.5 -37.7 falan ateşim. Sezaryen sonrası crp yüksekliği yaşayanınız var mı