Arkadaşlar merhaba dün kendimi tutamadım perde taktım. Fakat yatağın başlığına oturmuştum. Daha sonra annem de çocuk düşer ama hiç anlayamazsın felan dedi benim de içime kurt düştü. Hareketlerini hissettim dün fakat bugün çok hissedemedim. Sanırım psikolojikmen de olmuş olabilir. Sizce de bir sıkıntı olmaz değil mi? İlk hamileliğim tecrübem çok fazla yok. 🥺