Meltemanneolsun Evet iste basa gelecek varsa her turlu geliyor buna yapacak bir sey maalesef yok, muhtemelen mudahale kaynaklidir diye dusunuyorum ben de ama nasip tabi. Saglikla gelsin oglun🩵 Benimki de 4 yasinda ilk cocugum oglan, Allah hepsinin guzel gunlerini gostersin inşallah korusun kollasin doganin da anne karninda dunyaya gelmeyi bekleyenin de❤️