Meltemanneolsun Merhaba cok gecmis olsun, 2gun once kontrolde doktorum ayni seyi soyledi ama bu bantin %90 hicbir sorun yaratmayacagini muhtemelen bi yapisiklik vb.seyden kaynaklandigini korkmamam ve googledan asla okumamam gerektigini soyledi. 20.haftamdayim 1 hafta sonra detayli randevum var onun sonucuna bakalim ona gore ilerleyecegiz ama asla korkma dedi beni rahatlatti. Bu forumda da bu konuyla ilgili o kadar post acilmis ki yasayan cok saglikla bebegine kavusan cok 2gun once bu postu acip acmamayi dusundum o nedenle size de yazmak istedim. Google’a asla yazmayin,arastirmayin gercekten felaket tellaligi yapiyor amniyotik bant olan bir seymis ama zarar verme ihtimali milyonda birmis. Ben de hamile kalmadan 2 ay once kurtaj olmustum muhtemelen ondan sebep oldu diye dusunuyorum. Haftaya detayliyi bekliyorum siz de icinizi karartmayin sag salim kavusalim evlatlatimiza insallah🙏🏻