Kızlar 30+3 haftalık hamileyim. Devlet hastanesi takipliyim en başından beri. Ara ara farklı doktor görüşü için özele gidiyorum. 20. Haftada devlette bebeğin karın çevresi 1 hafta geride kilosu 960 gram dedi. 2 hafta sonra gel dedi. 2 hafta sonra gittim gerilik 2 haftaya çıkmış kilosu 1280 gram dedi. Olması gereken kilo 1500 grammış. Sancım ağrım olmadığı halde nst ye bağladı 30+0 da. Perinatolojiye git dedi. Evham yaptırdı. Yaşadığım şehirden 3 saat mesafede Ankara Etlik sişehir hastanesine gittim. Muayene oldum bebeğimin kilosu 1560 gramdı ve gerilik yoktu. Devlet hastanesi cihazları doktoru yüzünden stres oldum korktum bebeğimde sorun var diye kafamda kurdum da kurdum. Çok şükür bir sorunu yokmuş kilosu vs gayet iyi suyu gayet iyi plesantadan kan akışı gayet iyi dediler. Anlam veremiyorum neden devlet hastanesi cihazları yenilenmiyor? Hem nüfus çoğaltmaya yönelik politikalar yapıp hem de doğum hastanelerinde yılların cihazını kullanıyorlar anlam veremiyorum. Bunun yanında bizim yaşadığımız korku stres de yanında cabası