elifbsraaa1 Gks_01 canım daha 13 şubata 1 hafta var çıkmaması çok normal henüz rahme tutunmamış olabilir sabretmek gerekiyor 🙏🏻
Gks_01 elifbsraaa1 aşkım iğne yaptık çatlama oldu zaten iğnenin etkisi de geçti çoktan sanmıyorum umutlandırmak istemiyorum kendimi boşuna olsa çıkardı . Kimyasal gebeliğimde bile 6 gün kala öğrwnmiştim 15 değer ile yine belki 3 5 çıksa bi umut tutunurdum
elifbsraaa1 Fatma_cay14 canım bazı testler maalesef yanıltıcı olabiliyor sen 4 gün sonra kan ver bence 🥰
elifbsraaa1 Adelon5533 ben tüp bebek tedavisi gördüğüm için tabi bu kadar dikkat ediyorum tabi herkes için geçerli olmayabilir canım şifa olsun her hareketin her sporun 🥰❤️
Adelon5533 elifbsraaa1 teşekkür ederim rabbim sana da bana da burda çocuk bekleyen herkese nasip etsin hayırlı sağlıklı evlatlar versin
Esradenizaltunbasss elifbsraaa1 benim de bat 13 bende aynııı şeyi düşünüp duruyorum ya oldu mu acaba diye
2boysmother elifbsraaa1 bat 14 şubat fakat şuan bel ve kasık ağrım var. Test yapmamak için zor tutuyorum kendimi 😂
Esradenizaltunbasss elifbsraaa1 inşşalahh ya ben bu süreçten çok sıkıldım artık farklı evreye geçmek istiyorum 🙏🏽🙏🏽🌸
Gmzle elifbsraaa1 canım şimdi bisey sorcam benim yumurtlama 30 Ocak gösteriyordu ikiski 28 29 yani 12 den sonra oldu 30 uns geldi bide 2 sinde ilişki oldu tutma ihtimali nedir 🥺
elifbsraaa1 Gmzle yumurta çatladığı gün önemli olan o günden 2 gün öncesi ve 2 gün sonrası ilişki öneriliyor canım 🙏🏻