
Merhaba dün forumda bir arkadaşımız ovulasyon testi ile gebelik tahmini yazmıştı. 24 Ocak yumurtlama günümdü ovulasyon testinde çift köyü çizgi gördüm 3 gün birliktelik oldu. Yumurtlama günümden 13 gün geçti bugün. Blogdaki yazıyı görünce bende son kalan ovulasyon testimle yapmak istedim. Kızlar bu hamilelik var demek mi yoksa adetim yaklaştığı için LH yükseldiği için mi böyle göründü 10 Şubat adet tarihim. 4 gün var. Göğüs ağrım var sadece.