Merhaba bugün sağlık ocağı da idrar verdim bi çubukla bir şeylere baktılar ölçtüler idrarda kan çıktı dediler 27 haftalığım kendi doktorumu aradı sordum idrar yanman ağrın yoksa önemli değil haftaya zaten geliceksin kontrole diyor acil bir şey olmadığını söylüyor hamilelikten olabilirmiş veya enfeksiyon veya kum dökme böyle bir şey yaşayan var mı idrarda kan çıkmasını