Kızlar daha öncede post açmıştım göğsümdeki kitle için şuan antibiyotik kullanmaya başladım küçülmesi için haftaya salı Pendik araştırma Hastanesi’ne çağırdılar meme polikliniğine dua edin küçülsün eğer kücülmezse parça alıp bakıcaklar inşallah öyle biseye gerek kalmaz iltihaplı kisttir 12 haftalık da hamileyim ikinci evladımı kaybettim bunada bişey olucak diye korkuyorum sizden dua istiyorum 🤲