Anneler , suan ikinci gebeliğim. İlkinde reflu yatagi kullanmadim. Cocugumun reflusu vardi doktor da bisey dememisti. Bu cocugumda alsammi yoksa doğumdan sonra mi duruma gore mi alsam eger reflu olursa.
Birde gümüş kapak ve lansinoh krem i çok övüyorlar, ihtiyac var mi? Ilkinde krem i aldim 2-3 kez anca surmusumdur sonra kullanmadim hala elimde duruyor ama tarihi geçmiş oyuzden kullanmicam. Ilk zamanlar bebegim emmedigi için genellikle sut sagarak besledim. Hic yara olmadi gogusum. Simdi daha cok emzirmeye calisicam insallah ,sagim yaparak beslemek zor oluyor. Sizin tecrubeleriniz neler ???